Povestea unui CV reuşit! Cum a reuşit o tânără să impresioneze milioane de oameni cu originalitatea ei

30.09.2015

aNina Mufleh este o tânără care a reuşit să impresioneze milioane de oameni cu originalitatea ei. Deşi a fost refuzată atunci când a aplicat pentru job-ul mult visat, CV-ul ei refăcut a reuşit să îi aducă zeci de oferte!

Potrivit Business Insider, Nina Mufleh s-a mutat din Orientul Mijlociu în unul dintre cele mai mari oraşe din SUA, San Francisco. Dintotdeauna a fost fascinată de călătorii şi cultură, dar mai ales de când a lucrat pentru Regina Rania a Iordaniei, între 2006 şi 2009.

Astfel, tânăra şi-a dorit foarte mult să obţină un job în cadrul companiei online Airbnb, ce se ocupă cu inchierierea de hoteluri, apartamente rezidenţiale sau case de vacanţe în peste 190 de ţări. Compania este evaluată la o valoare de 20 de miliarde de dolari, scrie one.ro

Din nefericire, tânăra n-a primit un răspuns pozitiv după ce a aplicat la un post în cadrul companiei. Însă, trei luni mai târziu, viaţa tinerei s-a schimbat radical.

“Mi-au spus că nu sunt candidatul ideal pentru jobul la care am aplicat. M-am simţit groaznic, mi-a fost greu să accept. Dar nu voiam nici să renunţ la alte oportunităţi pe care le-aş fi avut în cadrul altor firme“ a declarat aceasta pentru Business Insider.

Astfel, Nina a ales să îşi facă un CV special, care acum a devenit viral şi a fost citit de executivi ai mărilor companii din mai multe zone ale lumii, care au şi căutat-o pe tânără.

În CV, tânăra a scris că îşi doreşte foarte mult să lucreze în cadrul companiei Airbnb, dar ştie că sunt foarte mulţi candidaţi la fel de buni. Aşa că femeia s-a decis să fie proactiva şi s-a apucat să facă o analiză a pieţei globale de turism şi punctele cheie pe care ar trebui să se concentreze compania Airbnb.

Analiza elaborată şi complexă i-a impresionat pe toţi şi a ajuns unul dintre cele mai distribuite subiecte pe internet. La scurt timp, a primit 2000 de mailuri de la diverse companii care i-au citit CV-ul. Ea a susţinut interviuri la companii că Uber, LinkedIn sau Dropbox şi continuă să fie asaltată de diverse oferte, urmând să îşi aleagă ce ofertă doreşte.

www.bani.md