Diplomă de gratitudine din partea Fiscului pentru directorul CTIF
La 1 octombrie, Instituția Publică „Centrul de Tehnologii Informaționale în Finanțe” (I.P. „CTIF”) a marcat 3 ani de la data fondării. Cu acest prilej, Serviciul Fiscal de Stat, a adresat un mesaj de felicitare, în care și-a exprimat gratitudinea și aprecierea pentru activitatea prodigioasă în direcția prestării și modernizării serviciilor publice, administrării, dezvoltării, menținerii și asigurării funcționării sistemelor informaționale în domeniile: finanțe publice, achiziții publice, fiscal și vamal.
În mesaj se menționează: „ Datorită profesionalismului, abnegației și dedicației în activitatea de zi cu zi, I.P. „CTIF” a reușit să implementeze diverse tehnologii informaționale atât în cadrul Ministerului Finanțelor, al autorităților administrative din subordine, cât și în afara ministerului, precum și să contribuie la realizarea procesului de reinginerie și digitizare a serviciilor publice, în vederea eficientizării proceselor operaționale și a reducerii costurilor”.
Tot în contextul celebrării sărbătorii instituționale, Directorul I.P, I.P. „CTIF”, Vitalie Coceban, a fost menționat cu diplomă de gratitudine de către echipa Instituției, în semn de înaltă, perseverență și calități profesionale excepționale, competență și spirit inovațional, pentru aportul conștiincios adus la dezvoltarea sistemelor informaționale în domeniile finanțelor publice, fiscal, vamal și achiziții publice, devotamentul depus în exercitarea sarcinilor și atribuțiilor de serviciu întru atingerea obiectivelor de modernizare continuă a Instituției.
I.P. „CTIF” a fost fondată de către Ministerul Finanțelor, pe 1 octombrie 2018, prin Ordinul nr. 165 din 01.10.2018, a instituit oficial ziua de 1 octombrie drept sărbătoare profesională a Instituției.
Menționăm faptul că Instituția Publică „Centrul de Tehnologii Informaționale în Finanțe” este operatorul tehnico-tehnologic al infrastructurii informaționale a Ministerului Finanțelor și instituțiilor subordonate. Misiunea Instituției este de a asigura edificarea, suportul și administrarea sistemelor informaționale și serviciilor electronice în domeniul finanțelor publice, care înglobează în sine totalitatea de soluții și sisteme informatice (96 sisteme) în domeniul trezoreriei de stat, achiziții publice, administrării fiscale și vamale, precum și asigură gestiunea unui portofoliu de proiecte de dezvoltare (51 proiecte), activități dictate de modificarea cadrului legislativ sau planului de dezvoltare al Guvernului Republicii Moldova.